Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Απεργία με σφιγμένα τα δόντια

Φαίνεται ότι υπερεκτίμησα τις προθέσεις των συναδέλφων μας. Τις παραμονές της τελευταίας απεργίας (στις 13. Φεβρουαρίου) είχα την αίσθηση ότι απεργούν σιωπηλοί και ήρεμοι. Σήμερα, μετά από τις τελευταίες επισκέψεις μου στα σχολεία, διαπιστώνω μιά οργή. Ποτέ στις ενημερωτικές επισκέψεις του ΔΣ της ΕΛΜΕ δεν είναι οι σύλλογοι διδασκόντων ιδιαίτερα γελαστοί και φιλικοί. Είναι όμως ήρεμοι. Μερικές φορές μάλιστα εκφράζουν μιά συγκρατημένη αισιοδοξία, που οφείλεται ίσως στην ευεργετική επίδραση των ενημερωτικών επισκέψεών μας : οι συνάδελφοι δεν αισθάνονται εγκατάλειψη κι' αυτό τονώνει την αίσθηση της αλληλεγγύης και τη συλογικότητα.

Όμως αυτές τις μέρες οι συνάδελφοί μας είναι οργισμένοι. Οργισμένοι με την κυβέρνηση, οργισμένοι με την ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ, οργισμένοι με την ΑΔΕΔΥ και τη ΓΣΕΕ, με τα συνδικάτα, με το συνδικαλισμό, ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ!

Είναι αυτή η οργή του αδιεξόδου. Μετά τις επιθέσεις στη δημόσια Παιδεία, στη δημόσια Υγεία, στο πορτοφόλι τους και στο "καλάθι της νοικοκυράς", έρχεται η σποδόμηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης. Βλέπουν το Κοινωνικό Κράτος να καταρρέει και μαζί μ' αυτό να εξανεμίζονται και οι ελπίδες γιά ένα καλύτερο αύριο γιά τις επερχόμενες γενιές. Βλέπουν την αναγκαιότητα της αντίδρασης, αλλά και την αδυναμία. Βλέπουν τους εαυτούς τους, απεργούς και πάλι, να συγκρούονται με μιά ανυποχώρητη κυρίαρχη πολιτική. Αυτοί που απεργούν, λοιπόν, απεργούν με σφιγμένα τα δόντια, οργισμένοι. Οι άλλοι, που "αναμετρώντας το έχει τους" αποφασίζουν με σφιγμένα τα δόντια, ότι δεν αντέχουν άλλη άσκοπη αιμορραγία, κι' αυτοί εξοργίζονται, που θα πρέπει να πάνε στη δουλειά.

Σε μιά περίοδο που η τόσο ευεργετική συμπόρευση της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού γιά το όνομα της FYROM δείχνει το δρόμο της ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ, οι κυβερνώντες επιλέγουν γιά το άλλο σοβαρό επίκαιρο ζήτημα, το ασφαλιστικό, ακριβώς ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, δηλαδή την προτεινόμενη "ασφαλιστική μεταρρύθμιση".

Είναι σωστό να θίγονται τα ασφαλιστικά μας δικαιώματα;
Είναι σωστό να αντιδρούν τα συνδικάτα με απεργίες;
Είναι σωστό να συμμετέχουμε μαζικά στις απεργίες αυτές;
Είναι σωστό να αδιαφορούν οι κυβερνήσεις γιά τις απεργίες μας;
Είναι σωστό να καλούμαστε πάντα να θυσιάζουμε το μεροκάματό μας στο βωμό μιάς αβέβαιης νίκης;
Κι' άν δεν καώ εγώ, άν δεν καείς εσύ, άν δεν καούμε εμείς, πώς θα γίνουνε τα σκοτάδια λάμψη;

Πώς να σταθούμε μπροστά στα δύσκολα αυτά διλήμματα; Και ποιός άραγε να φταίει;

― Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
― Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
― Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
― Φταίει πρώτ' απ' όλα το κρασί!
Ποιος φταίει; ποιος φταίει; Kανένα στόμα
δεν τό βρε και δεν τό πε ακόμα.

Αδιέξοδο, μας λέει ο ποιητής. Και πώς να μην οργιζόμαστε όταν πέφτουμε σε αδιέξοδο; Ή μήπως δεν είναι αδιέξοδο;

Άς αξιοποιήσουμε όλοι μας την οργή των συναδέλφων εκπαιδευτικών. Ακόμη κι' άν στρέφεται εναντίον των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Είναι δικαιολογημένη οργή, τα αδιέξοδα δεν ξεφύτρωσαν από μόνα τους μπροστά μας. Έχουν και οι συνδικαλιστές το μερίδιο της ευθύνης τους γι' αυτά. Κι' άν νομίζουμε ότι τώρα δεν είναι η κατάλληλη ώρα ν' αναλογιστούμε τις ευθύνες μας και να διορθώσουμε τις αδυναμίες μας, άς φροντίσουμε τουλάχιστον να διατηρήσουμε αυτή την ΟΡΓΗ και να τη μετασχηματίσουμε σε ΟΡΜΗ, που θα μας συντροφέψει στον αγώνα γιά να διορθώσουμε και τα δικά μας Κακώς Κείμενα.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:

http://www.protovoulia.net/

http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/#comment-9314

http://clubs.pathfinder.gr/anempodistos/506396?forum=56075&read=2389

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ Σ’ ΕΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑ

-Αποδόμηση Ασφαλιστικών Δικαιωμάτων

- Ωρο(α)μισθία /Υποαπασχόληση



Η επιχειρούμενη αποδόμηση των Ασφαλιστικών Δικαιωμάτων, η προς τα κάτω συνταξιοδοτική "ισότητα" των δύο φύλων, η προϊούσα απασχολησιμότητα πάντων και πασών, με την βάρβαρη ωρομισθία ως συμβολική κορυφή του νεοφιλ"ελεύθερου" «μέλλοντος», είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ». Είναι μια ήδη εγκαταστημένη στο κοινωνικό σώμα ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο του (δημοκρατικά-κοινωνικά ορισμένου) κράτους/έθνους όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και "αισθητικά") με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.

Βλ και ανακοίνωση της Ε.Α. του Μ.Σ.Θ. (1-2-2008)
http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm

ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΗ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΙΔΙΩΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ‘ΜΕΤΑΝΕΩΤΕΡΙΚΕΣ’ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ
ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ «ΠΑΝΑΚΕΙΑ» ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.

ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ (ΕΣΤΩ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ) ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΚΑ ΡΥΑΚΙΑ ΣΕ ΠΟΤΑΜΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥ ΜΑΖΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΩΝ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ' ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ- ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ- ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΩΠΑΪΚΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ

ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΗΣ-ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΩΡΟ(Α)ΜΙΣΘΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΡΕΟΥΣΑΣ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πυλαία 19.3.2008




ΠΟΛΥΣΥΝΔΕΣΜΙΚΗ ΠΗΓΗ: http://www.protovoulia.net/arthra/nomisma.htm

vecchio είπε...

10 Απριλίου 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,

9π.μ.-12μ.μ.

ΝΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΟΙ ΟΧΤΩ ΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ!



Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ 1/4/08


ΨΗΦΙΣΜΑ


ΝΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΟΙ ΟΧΤΩ ΔΙΩΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ!


Με ένα ισοπεδωτικό κατηγορητήριο, που προσβάλλει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, παραπέμπονται σε δίκη στις 10 Απριλίου 2008 για «νόθευση δημοσίων εγγράφων κατά συρροή» οκτώ καθηγήτριες-βαθμολογήτριες του μαθήματος των Αγγλικών στις Εισαγωγικές Εξετάσεις του περασμένου Ιουνίου, καθώς και η φερόμενη ως ηθική αυτουργός πρόεδρος του Βαθμολογικού Κέντρου Ειδικών Μαθημάτων στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Ανάμεσά τους και οι δύο συναδέλφισσες που ο σεβασμός στο λειτούργημά τους και το περί δικαίου αίσθημα τις οδήγησαν να καταγγείλουν υπεύθυνα στις αρμόδιες εκπαιδευτικές αρχές και στις ΕΛΜΕ-Θ την αλλοίωση των βαθμών των αναβαθμολογημένων γραπτών στο μάθημα των Αγγλικών.

Έτσι έχουμε το οξύμωρο, οι καταγγέλλουσες συναδέλφισσες αλλά και οι υπόλοιπες έξι που παραπλανήθηκαν και συνέργησαν στη νόθευση των γραπτών, να βρίσκονται στην ίδια δεινή θέση και να έχουν την ίδια μεταχείριση με την καταγγελλόμενη προϊσταμένη τους στο Βαθμολογικό Κέντρο, η οποία τους έδωσε την εντολή να παρανομήσουν, «παρερμηνεύοντας - σύμφωνα και με την κυβερνητική εκδοχή - τις πάγιες οδηγίες του ΥΠΕΠΘ να μην υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στους βαθμούς των γραπτών». Μια εντολή που δεν μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς παρανομία, δηλ. μόνο αν ο κάθε βαθμολογητής έχει αποκαλύψει τη βαθμολογία του προηγούμενου ή αν οι βαθμολογητές βαθμολογούν «συνεταιρικά» το κάθε γραπτό.

Το κατηγορητήριο όχι μόνο παραβλέπει ότι ο Δημοσιο-ϋπαλληλικός Κώδικας επιβάλλει στο Δ.Υ. «να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του», αλλά και, αμφισβητώντας ότι δόθηκε η παραπάνω εντολή, απαλλάσσει την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ από κάθε πολιτική ευθύνη και την εμφανίζει ως θύμα «παραπλάνησης» των κατηγορούμενων καθηγητριών!

Αγνοεί, επίσης, ότι η παραποίηση των βαθμολογιών έγινε σε ένα περιβάλλον που έβριθε από παρατυπίες και παρανομίες: Τα προσωπικά δεδομένα των εξεταζόμενων υποψηφίων, οι βαθμοί των βαθμολογητών και των αναβαθμολογητών είχαν αποκαλυφθεί, οι βαθμολογίες των αναβαθμολογητών είχαν μεγάλη απόκλιση από τις αρχικές, ενώ γραπτά διορθωμένα και μη ήταν ανακατεμένα.

Τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ-Θ δηλώνουν ότι θα προσφέρουν κάθε νομική, ηθική και συνδικαλιστική υποστήριξη στις οχτώ δικαζόμενες συναδέλφισσες, που, από αγαθή προαίρεση και υπό το κράτος πιέσεων, αναίρεσαν την κρίση τους και παραβίασαν την ισότιμη αξιολόγηση των υποψηφίων για τα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ.


Οι ΕΛΜΕ-Θ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τις δικαζόμενες, κηρύσσουν για τις 10 Απριλίου 3ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, 9π.μ.-12μ.μ., και καλούν τους συναδέλφους/σσες σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην είσοδο του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης.

vecchio είπε...

Εξιλαστήρια θύματα

του Τριαντάφυλλου Μηταφίδη, προέδρου της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ

Με ένα ισοπεδωτικό κατηγορητήριο, που βάζει στο ίδιο «τσουβάλι» θύτες και θύματα, δικάζονται στις 10 Απριλίου στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης για «νόθευση δημοσίων εγγράφων κατά συρροή» οκτώ βαθμολογήτριες του μαθήματος των Αγγλικών στις Εισαγωγικές Εξετάσεις του περασμένου Ιουνίου, καθώς και η φερόμενη ως «ηθική αυτουργός» πρόεδρος του Βαθμολογικού Κέντρου Ειδικών Μαθημάτων στην Πυλαία Θεσσαλονίκης. Ανάμεσά τους και οι δύο βαθμολογήτριες που κατήγγειλαν στις εκπαιδευτικές αρχές και στις ΕΛΜΕ-Θ την αλλοίωση των βαθμών στα αναβαθμολογημένα γραπτά των Αγγλικών.

Έτσι έχουμε την κραυγαλέα αδικία, και οι καταγγέλλουσες καθηγήτριες αλλά και οι υπόλοιπες έξι που παραπλανήθηκαν και συνέργησαν στη νόθευση των γραπτών, να αντιμετωπίζονται κατά τον ίδιο τρόπο με την προϊσταμένη του Βαθμολογικού Κέντρου, η οποία έδωσε την εντολή να παρανομήσουν, «παρερμηνεύοντας - σύμφωνα και με την «αθώα» κυβερνητική εκδοχή - τις πάγιες οδηγίες του ΥΠΕΠΘ να μην υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στους βαθμούς των γραπτών».

Το κατηγορητήριο παραβλέπει ότι ο αντιδημοκρατικός Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, με τις αλληλοαναιρούμενες διατάξεις του άρθρου 25, από τη μια επιβάλλει στον Δ.Υ. «να υπακούει στις διαταγές των προϊσταμένων του» και από την άλλη «να μην εκτελεί διαταγή που είναι προδήλως αντισυνταγματική ή παράνομη». Αμφισβητώντας ότι υπήρχε κυβερνητική εντολή, το κατηγορητήριο όχι μόνο απαλλάσσει το ΥΠΕΠΘ από κάθε πολιτική ευθύνη, αλλά και θεωρεί ότι έπεσε θύμα «παραπλάνησης» (!) των κατηγορούμενων καθηγητριών. Αφήνει επίσης στο «απυρόβλητο» τους πραγματικούς ηθικούς και φυσικούς συνεργούς της νόθευσης των γραπτών: τους Επόπτες και Αναβαθμολογητές των γραπτών των Αγγλικών, που λειτούργησαν ως «ιμάντες μεταβίβασης» των παράνομων εντολών της προϊσταμένης τους και ήταν, τουλάχιστον, μάρτυρες της απαράδεκτης κατάστασης που επικρατούσε στο Βαθμολογικό Κέντρο: φύρδην-μίγδην διορθωμένα και μη γραπτά, με ακάλυπτα τα ατομικά στοιχεία αρκετών υποψηφίων. Πώς συμβιβάζονται όλα αυτά με τις «πάγιες οδηγίες του ΥΠΕΠΘ για την επιμελή διόρθωση των γραπτών»; Ή μήπως προείχε η άρον άρον εφαρμογή της «προκρούστειας»-ψηφοθηρικής γραμμής του ΥΠΕΠΘ να «τεντωθούν» οι βαθμοί ώστε να πιάσουν τη «μαγική βάση του 10» - απαραίτητο εισιτήριο εισόδου στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ;

Ποιος είναι τόσο αφελής ώστε να πιστέψει ότι «σκοπός των βαθμολογητριών ήταν να παραπλανήσουν τόσο τους υπαλλήλους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, που ήταν επιφορτισμένοι με τη διαδικασία της διεκπεραίωσης των πανελλαδικών εξετάσεων, όσο και τους συνυποψηφίους των μαθητών των ανωτέρω γραπτών...ως προς το να μην δημιουργηθούν δικαιολογητικοί λόγοι τόσο για την προσφυγή των συνυποψηφίων των μαθητών με τα εν λόγω γραπτά στο Υπουργείο Παιδείας και στο Συμβούλιο Επικρατείας για διοικητικό και δικαστικό έλεγχο των πράξεων βαθμολόγησης των γραπτών...όσο και για να μη διενεργηθεί πειθαρχικός έλεγχος των βαθμολογητών από τα όργανα του Υπουργείου Παιδείας»;

Γι’ αυτό τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ-Θ και της ΟΛΜΕ δηλώνουν ότι θα προσφέρουν κάθε νομική, ηθική και συνδικαλιστική υποστήριξη στις δικαζόμενες οκτώ συναδέλφισσες, που, από αγαθή προαίρεση και επειδή παραπλανήθηκαν από τα εκτελεστικά όργανα του ΥΠΕΠΘ, αναίρεσαν την κρίση τους και παραβίασαν την ισότιμη αξιολόγηση των υποψηφίων για τα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ.
Παράλληλα, εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές να πάψουμε να τρέφουμε το «Μινώταυρο των εξετάσεων» και να διεκδικήσουμε, όπως αποφάσισε και το 13ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ:
• Συνεχή διεύρυνση της πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με τελικό στόχο την κατάργηση του κλειστού αριθμού εισακτέων, με την αντίστοιχη γενναία χρηματοδότηση των υποδομών και ιδρυμάτων της.
• Ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση το απολυτήριο που θα αποκτάται με ενδοσχολικές εξετάσεις. Στο μεταβατικό χρονικό διάστημα η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να γίνεται μετά την αποφοίτηση από το Λύκειο, με πανελλαδικές εξετάσεις, σε περιορισμένο αριθμό μαθημάτων και με την ευθύνη της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΑΥΓΗ, «ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ», Τρίτη 8-4-08

vecchio είπε...

Περί κινήτρων

του Τριαντάφυλλου Μηταφίδη, εκπαιδευτικού

«Ποια πιστεύετε ότι είναι τα κίνητρα των δύο καταγγελουσών καθηγητριών» ήταν το «επιμετρικό» ερώτημα που υπέβαλλε στους μάρτυρες ο διενεργήσας την Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την αλλοίωση της βαθμολογίας σε γραπτά του μαθήματος των Αγγλικών.
Αν και ορισμένες απαντήσεις εξαντλούνταν στο στερεότυπο «δεν είδα, δεν άκουσα, δεν ξέρω», το ίδιο το ερώτημα, από τη φύση του, έριχνε βαριά σκιά υποψίας για την ποιότητα των «ελατηρίων» των δύο συναδελφισσών που κατήγγειλαν την «ανυπόστατη», υποτίθεται, νοθεία της βαθμολογίας.
Μήπως είναι «βαλτές» για να φθείρουν προεκλογικά την κυβέρνηση; Μήπως τις «πλήρωσαν» όσοι απεργάζονται το κακό της Δημόσιας Εκπαίδευσης και «θέλουν να μας πάρουν τις εξετάσεις»; Πού ακούστηκε σε μια εποχή που όλα αγοράζονται και πουλιούνται, να υπάρχουν άγρυπνες συνειδήσεις που δεν συνεργούν στην αδικία; Πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν συνδικάτα που χαλούν την «ομερτά» της εξουσίας με τον καθεστωτικό συνδικαλισμό και τα οποία «δασκαλεύουν» τα μέλη τους να μην υπακούουν στις «προφορικές» ή «γραπτές» σκοπιμότητες των εκάστοτε κυβερνώντων;
Οι δύο συναδέλφισσες δεν έκαναν λοιπόν καθόλου «κακή εκτίμηση όσον αφορά τους φορείς στους οποίους έκαναν την καταγγελία – τις ΕΛΜΕ-Θ, προφανώς - και το θέμα έλαβε πολιτικές διαστάσεις». Ούτε «σπιλώθηκε άδικα των αδίκων ο κλάδος των Αγγλικών», σύμφωνα με ισχυρισμό που περιλαμβάνεται στο πόρισμα της Ε.Δ.Ε. Ένα «προαναγγελθέν» πόρισμα που αφήνει στο «απυρόβλητο» την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ, «αδειάζοντας», στην κυριολεξία, τη φερόμενη ως «ηθική αυτουργό» πρόεδρο του Βαθμολογικού Κέντρου.
Ακόμη κι αν δεχθούμε τον ισχυρισμό του ΥΠΕΠΘ ότι οι υφιστάμενοί του «παρανόησαν τις πάγιες οδηγίες του ενόψει των Εισαγωγικών Εξετάσεων», οι βαθμολογητές «παγιδεύτηκαν και εξαπατήθηκαν», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε μια από τις μαρτυρικές καταθέσεις.
Δεν είναι λοιπόν καθόλου «ανέρειστος» -απλοελληνικά, αστήριχτη- η κριτική προς τις «υπερκείμενες αρχές» – διάβαζε Κυβέρνηση – που ασκήθηκε από τον οργανωμένο κλάδο και τα ΜΜΕ.
Οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι, πλην των Πανεπιστημιακών, 33 χρόνια, παρακαλώ, μετά την πτώση της Χούντας (!), εξακολουθούν να λειτουργούν υπό τη δαμόκλειο σπάθη ενός αντιδημοκρατικού Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα και χωρίς πλήρη πολιτικά δικαιώματα. Έτσι, ακόμα και αιρετοί του κλάδου διώκονται, γιατί «διαφώνησαν» με αποφάσεις ή «άσκησαν ανέρειστη κριτική» στα υπό κυβερνητικό έλεγχο Υπηρεσιακά Συμβούλια!

Αν οι συναδέλφισσες βαθμολογήτριες περιέπεσαν, κατά το πόρισμα της ΕΔΕ, σε «νομική πλάνη», «πλανώνται πλάνην οικτράν» όσοι πασχίζουν να σώσουν τη χαμένη τιμή των ανθρωποβόρων Εισαγωγικών Εξετάσεων, υπακούοντας στις «εντολές των κατά νόμον προϊσταμένων τους». Ελεύθερη πρόσβαση στα ΑΕΙ–ΑΤΕΙ εδώ και τώρα!

ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, «Επωνύμως», Δευτέρα 30/7/07

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Flores Online, I hope you enjoy. The address is http://flores-on-line.blogspot.com. A hug.

Ανώνυμος είπε...

Είδατε όλα τα κατάλαβε η ισπανική που έστειλε το προηγούμενο μήνυμα...

Τώρα γιατί κάθονται σιωπηλοί οι συνάδελφοι και με σφιγμένα δόντια (κατόπιν της απεργίας) είναι άξιον επί πλέον απορίας.

Ίσως περιμένουν ή διαλέγουν... τον χορηγό τους προκειμένου να μιλήσουν μια εκτός έγχρωμου γραφείου ή δημοσιουπαλληλικού έθους, κινηματική γλώσσα.

Άλλοι πάλι τα λένε αποκλειστικά από τις συναρμόδιες πύλες του κυνήματος, συμπληρώνοντας τη λίστα των διαφημιζόμενων (ενίοτε και δικιάς τους παραγωγής) προϊόντων.

Είναι και αρκετοί που αρέσκονται μόνο σε 4 υγιεινά προϊόντα για ένα ΥΓΙΕΙΝΟ ΚΟΣΜΟ, στη διαφημιστική (εκτός νόμου) κορώνα στο μεταεθνικό κεφάλι τους τα βάζουν και τα 4... (Ο θεός να βάλει το χέρι του, αφού το δικό 'μας' έχει μουδιάσει...)

http://www.esos.gr/news/49/kellogg-14-4-2008.htm

Σιγά μην ανοίξει κανείς το λίνκ, λυμένα τα ζητήματα στα ενδοκιτάπια τους...

Τα λουλούδια στο κύνημα και στους επιδέξιους από μένα...

Π.Φ.

Ανώνυμος είπε...

Όχι «χρυσά χαλινάρια» στο σχολείο!

του Τριαντάφυλλου Μηταφίδη



ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ των δύο πρώτων βαθμίδων της Εκπαίδευσης στην «κοινωφελή» ιδιωτική «Μορφωτική Αναπτυξιακή Πρωτοβουλία» - δηλ. στα Ιδρύματα Λαμπράκη, Νιάρχου, Ωνάση, Μποδοσάκη, Κωστόπουλου, Ευγενίδου, Λεβέντη και Εθνικής Τράπεζας – υπέγραψε την περασμένη Παρασκευή ο υπουργός Παιδείας. Μάλιστα, το πρόβαλε και ως παράδειγμα προς μίμηση που «δείχνει το δρόμο σε όλες τις δυνάμεις του ελληνισμού εντός και εκτός συνόρων να επενδύσουν στην Παιδεία».

Έκρυψε, βέβαια, το γεγονός ότι το ΥΠΕΠΘ είναι ο μόνος «επενδυτής» που πληρώνει τα επιμορφωτικά προγράμματα, που εκπονούν οι «εθνικοί ευεργέτες» της «πρωτοβουλίας των οχτώ ιδρυμάτων». Το υπό τον βαρύγδουπο τίτλο «Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας» (Δ.Σ.Κ.) ήδη λειτουργεί «πιλοτικά» από το 2007-08 με τη συνεργασία πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Αν και στο ρεπερτόριό του περιλαμβάνει υπαρκτά ζητήματα και παραμέτρους της εκπαιδευτικής-παιδαγωγικής πραγματικότητας, τηρεί με θρησκευτική ευλάβεια τις προδιαγραφές της νεοφιλελεύθερης – νεοσυντηρητικής πολιτικής του ΥΠΕΠΘ, με την οποία βρίσκεται σε ασυμφιλίωτη σύγκρουση ο εκπαιδευτικός κόσμος.

Τα άσφαιρα πυρά των εισηγητών του Δ.Σ.Κ. κατά του «διδακτισμού» και του «φορμαλισμού», που όντως μαστίζουν το ελληνικό σχολείο, καθώς και η αναγνώριση «σχετικής αυτονομίας» στους εκπαιδευτικούς δεν απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα όπως:

• Θα συνεχιστεί η προκλητική σπατάλη ευρωπαϊκών κονδυλίων και με το «ΕΠΕΑΕΚ 3», που υπόσχεται να υλοποιήσει έως το 2013 το ΥΠΕΠΘ;

• Πού εξαφανίστηκε το 70% (!) των κονδυλίων των ΕΠΕΑΕΚ 1 και 2 (1994-98) καθώς και οι ανεξάρτητοι πόροι που μέσω των Π.Ε.Π. των «Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης» διοχετεύθηκαν, υποτίθεται, στην Εκπαίδευση;

• Ποια «προνόμια» θα έχουν τα σχολεία που θα ενταχθούν στο Δ.Σ.Κ.; Μήπως έτσι θα μπει «από το παράθυρο» η «αξιολόγηση»=κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων – μύχιος πόθος του ΥΠΕΠΘ;

Το χειμαζόμενο Δημόσιο Σχολείο παραδίνεται στην αδηφάγο ιδιωτική πρωτοβουλία με την «ευγενική χορηγία» μιας κυβέρνησης λαϊκής μειοψηφίας, που δεν ξέχασε μόνο τα περίφημα «τρία ΔΕΝ» στο νομοσχέδιο-έκτρωμα για το Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό, αλλά αθέτησε και την προεκλογική δέσμευσή της Ν.Δ. ότι θα αυξήσει τις εκπαιδευτικές της δαπάνες στο 5% του ΑΕΠ.

Οι «αρχιτέκτονες» του «σχολείου της αγοράς» καλούν τους εκπαιδευτικούς της μαχόμενης έδρας να αναλάβουν το ρόλο των «κτιστών».



Οι εκπαιδευτικοί όχι μόνο πρέπει να αρνηθούν τα «χρυσά χαλινάρια» που τους υπόσχονται οι σειρήνες των ιδιωτικών συμφερόντων, αλλά και να γίνουν, όπως έλεγε ο Μπρεχτ, «αρχιτέκτονες και ποιητές» του σχολείου της κοινωνικής απελευθέρωσης.


Πηγή: Ανανεωτική πτέρυγα του Συνασπισμού
http://www.ananeotiki.gr/el/readText.asp?textID=2508

Έμμεση πηγή:
http://www.protovoulia.net/arthra/xrysa-xalinaria.htm


Π.Φ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο και παραμπράβο...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΟΣ ΔΕ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΤ, ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑ; ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΜΕ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ, ΑΚΟΜΑ;

Ένας συνάδελφος είπε...

Παρακαλώ διαβάστε τι γράφεται στη σελίδα :
http://taxalia.blogspot.com/2010/12/2.html, τόσο στο κείμενο :
"Έχουν καταλάβει στο 2ο Γυμνάσιο Μίκρας σε ποια εποχή ζούμε;",όσο και στο σχόλιο που ακολουθεί(για το κείμενο)& ενημερώστε την αρμόδια ΕΛΜΕ, διότι δεν έχω εγώ τη δυνατότητα να το κάνω καθώς και την ΟΛΜΕ.

Τέτοιες αστήρικτες, ανυπόστατες, ανώνυμες και απαράδεκτες κατηγορίες για τον κλάδο μας δεν μπορούν να μένουν αναπάντητες!

Σας ευχαριστώ.